Make up: Illamasqua - Lady Raven



Hello Beauties:)

Halloween już za pasem, dlatego nie wypada nie opublikować czegoś mrocznego;)
Już jakiś czas temu Illamasqua opublikowała face chart na halloween. Jednym z nich jest Lady Raven:)
Sama chciałam zmalować coś podobnego. Bardziej zainspirowałam się nim, starałam odwzorować ale wyszło jak wyszło;)


Jeżeli jesteście zainteresowane step by step dajcie znać bo materiały mam tylko poprzycinać co nie co muszę;))
Tak prezentuję się "moja" Lady Raven;)
Duuże podziękowania dla modelki i fotografa:)
Bez Was nie powstały by tak piękne zdjęcia;)




















Twarz
- podkład Photo Finish #010 Sand Beige Catrice
- puder ryżowy #Paese
- bronzer (puder rozświetlający) #709 Vipera
- rozświetlacz w kremie #Daily Face Glow, Tess Daly Beauty
- puder rozświetlający # 84 Multicolor system, Inglot

Oczy
- baza Kobo
- cienie ogółem #120 EyeShadow
- eyeliner #77 Inglot
- sztuczne rzęsy Inglot
- mascara Volume + mascara conditioner #Hean
- korektor pod oczy rozświetlający 8w1 #Light, Eveline
- brokat

Usta
- Pout Paint #Pin Up Sleek
- Pout Paint #Peek-a-boo Sleek


Co sądzicie? Podobny?;)

Pozdrawiam
Sabina

10 komentarzy:

  1. Piękny makijaż Ci wyszedł, modelka również piękna :) A i fotograf się postarał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow! usta są niesamowite! cudo <3 masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo!

    Strach się bać!

    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie makijaże lubię. Małe dzieła sztuki z charakterem;)
    Co do Twojego komentarza u mnie, sama mam już sprawdzony bronzer z Marizy -ciemny, acz z lekka matowy. I taka opcja osobiście mi odpowiada;) Ten z Virtuala, tak jak pisałam w poście, fajnie podkreśla biust.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz, sprawia mi to wielką radość.
Chętnie zajrzę do każdego, kto pozostawi po sobie ślad np w postaci komentarza:) Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem:)