Make Up: Dzienniaczek;)



Hello beauties:)

Ojjj chyba za dużo makijaży ostatnio, ale uwielbiam malować:P Przybywam z kolejnym:) 
Ot taki zwyklak, który bardzo fajnie podbija kolor zielonej tęczówki. Uwielbiam szaleć z kolorami aczkolwiek pora jaką mamy nie nastraja mnie zbytnio na eksperymentowanie z neonami:) Może jednak przełamie tą rutynę i zmaluje coś energetycznego:P Wracając do dzienniaka:)
Tak prezentuje sie makijaż:))


















Sorki za moje durne miny:P


Twarz
- podkład Photo Finish #020 Rosy Beige Catrice
- puder ryżowy #Paese
- bronzer YSL #3
- rozświetlacz w kremie #Daily Face Glow, Tess Daly Beauty
- puder rozświetlający # 84 Multicolor system, Inglot

Oczy
- baza Kobo

- cienie ogółem #88 warm Palette Coastal Scents

- eyeliner #77 Inglot
- połówki rzęs Ardell #301
- mascara 2000 Calorie #Max Factor
- korektor pod oczy rozświetlający 8w1 #Light, Eveline

Usta
- pomadka Rimmel #700 Nude Delight



Waszym zdaniem makijaż za mocny na dzień czy w sam raz?:)


Na zakończenie:D

Oczywiście przypominam o konkursie!!! Masa nagród do wygrania, zapraszam do wzięcia udziału!!:)

http://esm-beauty.blogspot.com/2013/12/grudniowe-inspiracje-konkurs-rozdanie_6.html

Pozdrawiam

Sabina



11 komentarzy:

  1. podoba mi sie ten makijaz:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, delikatny makijaż, ale jednocześnie wyrazisty i zwracający uwagę na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci pasuje i wcale nie jest za mocny, kreska marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzienniaczek ale jak pięknie wykonany, podoba mi się, że oprócz kreski, przydymiłaś również oczko cieniem :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się również on podoba :) subtelny a zarazem kreska robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie :) kreski śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sam raz ;)
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny Makeup na dzień;) zaczynam obserwować;) wzięłabym udział w konkursie ale coś było ze nie mogą być fotki z sesji więc chyba chodzi o lepsze czy coś :P to chyba nie dla mnie... ale może kiedyś się na jakiś konkursik Twój "załapię" ;) pozdr. FC zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny, idealny na dzień ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz, sprawia mi to wielką radość.
Chętnie zajrzę do każdego, kto pozostawi po sobie ślad np w postaci komentarza:) Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem:)