Selektywnie: Chanel Le Vernis Nail Colour: 499 Gondola





Hello Beauties!:)


Dziś przybywam z recenzją i swatchami lakieru Chanel w odcieniu 499 Gondola.



Chanel Le Vernis Nail Colour: 499 Gondola


Lakier do paznokci, który pielęgnuje, nawilża i chroni paznokcie.
Jest trwały i zaczyna się ścierać na końcówkach paznokci dopiero po 4-5 dniach. Lakier ma wygodny pędzelek, dzięki czemu dobrze rozprowadza się na paznokciach.

Cena: 90 zł / 13ml 





Moja opinia:


Jeśli chodzi o lakiery Chanel ogólnie to kolory są innowacyjne. Dwa razy do roku Chanel wypuszcza limitowane odcienie i mimo, że niektóre marki próbują je skopiować - nie do końca im się to udaje.
W swojej ofercie posiadają niepowtarzalne kolory - ciężko gdziekolwiek znaleźć zamienniki:)

W swojej skromnej kolekcji posiadam kilka odcieni.
Pierwszy z nich jaki zaprezentuje jest to kolor powiedziałabym bordowy z subtelnymi drobinami.
Po aplikacji bardzo ładnie połyskuje bez nabłyszczacza aczkolwiek po kilku dniach lakier traci blask i matowieje. Plus na pewno wielki za to, że lakiery nie gęstnieją. Co do trwałości. Na moich paznokciach trzyma się dosyć długo. Wiadomo, że jeżeli weźmiemy się za prace domowe nawet w rękawiczkach czy przy dłuższym czasie moczenia dłoni w wodzie w jakimś stopniu negatywnie oddziałujemy na lakier aczkolwiek w moim wypadku pojawił się jeden odprysk ale to bardziej z mojej winy gdyż dość brutalnie potraktowałam paznokcia przy zrywaniu nalepki. Tak więc raczej ścierają się niż odpryskują:)

Nie jestem jakąś lakieromaniaczką ale zdziwił mnie i zachwycił jednocześnie fakt, że ten lakier pięknie kryje już przy pierwszej warstwie. Jestem przyzwyczajona do nakładania dwóch więc tak też z nim postępuje. Raz pokusiłam się i nałożyłam jedną warstwę. Prześwity były widoczne z bardzo bliskiej odległości i tylko pod słońce.


Tak prezentuje się lakier:)



Jedna warstwa lakieru:)












I najważniejsze:





Czy wydałabym prawie 100 zł na lakier?



Tak jak wspomniałam nie jestem lakieromaniaczką więc zdecydowanie nie. 

No chyba, że jakiś kolor tak by mi się spodobał i nie mogłabym nigdzie znaleźć zamiennika ale musiałabym się mocno zastanowić. Szczerze jest o wiele więcej plusów jeśli chodzi o lakiery Chanel ale jest jeden, który przy zakupie większej ilości odcieni dał by mi się we znaki.



Tak więc fajnie, że je mam i mogę przetestować ale sama raczej nie zdecyduję się na zakup.




Czas pokaże:))



A Wy co sądzicie? Posiadacie jakiś lakier tej marki? Co myślicie o produktach marek selektywnych warto w nie inwestować?

Czekam na Wasze komentarz:)


Pozdrawiam
Sabina

6 komentarzy:

  1. tyle kasy za lakier bym nie dała.. ma ladny odcien, ale zdecydowanie za drogi:)
    Zapraszam na nowy post + prośba o klik (info w poście) :)
    http://berenikatestuje.blogspot.com/2014/03/paczuszka-od-jm-spa-wellness.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam styczności z lakierami Chanel to nie moja bajka ;-)) Na paznokciach wolę bardziej lakiery bez żadnych drobinek czy perły więc on nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor, mam podobny z Golden Rose, ale ostatnio wybieram jasne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, ale ja też bym nie kupiła za taką kasę... Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwa (znaczy miałam, ale jeden gdzieś zgubiłam) i rzeczywiście są bardzo dobre chociaż jak dla mnie mają zbyt gęstą konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz, sprawia mi to wielką radość.
Chętnie zajrzę do każdego, kto pozostawi po sobie ślad np w postaci komentarza:) Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem:)