Makijażowe Wyzwania: smokey oraz makijaż z wybiegu.




Hello Beauties!:))

Oczywiście jak zwykle na ostatnią chwilę:) Ale zdążyłam, wywiązałam się z zadania i przedewszystkim podjęłam wyzwanie:)

Dokładniej dwa wyzwania. Po szczegóły zaglądnijcie na blogi dwóch zdolnych blogerek: Marleny i Darii

Na pierwszy ogień leci makijaż smokey dla Darii.



Postawiłam na klasykę, czyli mocno podkreślone oko, czerń na oku, przy lini rzęs oraz na linii wodnej. Klasyka w czystym wydaniu:P Dodaje sporo zdjęć niektóre mogą się powtarzać ale nigdy nie mogę się zdecydować:D


























Kolejne podejście tym razem makijaż dla Marleny:)





Makijaż z wybiegu... Niesamowicie spodobał mi się makijaż z pokazu Chanel haute couture na wiosnę/lato 2014.

Tak się prezentuje:



Klasyczna kreska i spora ilość brokatu na dolnej lini rzęs. Ja użyłam brokatu drobniej zmielonego i kreska jest klasyczna nie takie cat eye jak zna zdjęciu. Oczywiście troszkę go zmodyfikowałam i nie wyciągnęłam tak wysoko brokatu;P Być może poszłam na łatwiznę jednak ten makijaż skradł moje serce i bardzo chciałam się nim zainspirować:)

I tak jak powyżej lawina zdjęć:)





















I dawka selfie xD Wybaczcie moją niewyjściową twarz :D Btw pierwszy raz użyłam malinowego koloru na ustach. Powiem Wam szczerze, że nie najgorzej się w nim czułam:)











Uff, jeżeli ktoś dotrwał do końca to gratuluję:)

ZAPRASZAM NA WYPRZEDAŻ KOSMETYKÓW DOSTĘPNĄ >>TUTAJ<<

Co sądzicie o moich wypocinach?

Pozdrawiam
Sabina

23 komentarze:

  1. Faktycznie sporo zdjęć ;) oba makijaże Ci super wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,ja nadal nie umiem się tak umalować ;/ Piękne kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi makijaż jest przeuroczy! Ta Twoja delikatniejsza wersja jest chyba nawet lepsza, no i przede wszystkim...
    BOSKA KRECHA!!! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten drugi makijaż świetny jest!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten makijaż wybiegowy! Twoja wersja szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smokey mi się podoba. Jest rewelacyjny :) Ja nie umiem niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się dwa, no ale ten drugi wygrywa :) mogłaś pociągnąć dalej ten brokat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieem, a skapłam się dopiero jak opublikowałam notkę i przyjrzałam się pierwowzorom:D no coż inspiracja to inspiracja, a nie wierne odwzorowanie:D ale ładniej wyglądałoby z pociągniętym brokatem:D fakt:D

      Usuń
  8. oba są świetne :) masz Kochana talent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolniacha:) sama bym chciała takie oko:P
    A tak wogóle to witam imienniczkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba makijaże super ;) A mogę zapytać co to za brokat (w drugim makijażu) i piękne rzęsy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brokat z Allegro mam zestaw takich kilkunastu ;) a rzęsy to neicha tylko nie pamietam nr :D

      Usuń
  11. Wow you look stunning :D I love your eyeliner xox I've just started a blog of my own and if you're interested you are very welcome it visit. Followers are desperately needed!!! http://xbeyoutifulx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż,zdolniacha :) talent masz kochana aż zazdroszczę a i perfekcyjne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie ten drugi makijaż baaardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. łal, ten z brokatem jest meeeega !


    http://simplylifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne makijaże, sama spróbuję zrobić ten z brokatową kreską :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te makijaże! Ten brokat przepięknie się mieni!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz, sprawia mi to wielką radość.
Chętnie zajrzę do każdego, kto pozostawi po sobie ślad np w postaci komentarza:) Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem:)