Make Up: Deni Carte Hidden Charm



 Hello Beauties!:)

Jakiś czas temu chwaliłam się na Instagramie, że dostałam od firmy Deni Carte pare produktów do testów. Dziś pokaże Wam makijaż zmalowany paletką Hidden Charm. 

Tak prezentuje się paletka:





Swatche:



Na ręku prezentuje cienie bez bazy. Pigmentacja bardzo dobra. Cienie pomimo iż prasowane mają bardzo przyjemną "kremową" konsystencje.  Kolory jak widać ;) Paletka solidnie wykonana.

Paletka cieni do powiek Hidden Charm to zestaw 10 cieni do powiek, które wydobędą urok drzemiący w każdej kobiecie. Zastosowane pigmenty gwarantują intensywny kolor, który przez cały dzień nie traci nic ze swojego blasku. Dzięki swojej jedwabistej i lekkiej konsystencji łatwo się rozprowadzają dając efekt świetlistości spojrzenia. Paletka zawiera cienie satynowe, metaliczne oraz diamentowe, co pozwala na stworzenie niepowtarzalnych makijaży. Cienie nie osypują się oraz nie odkładają w załamaniach. Solidne opakowanie zawierające lusterko, nie tylko doskonale chroni cienie przed uszkodzeniami, ale także stanowi bardzo elegancki element wyposażenia kosmetyczki.
Paletka składa się cieni nr: 218, 257, 256, 206, 224, 200, 216, 226, 217 oraz 292 dostępnych również jako cienie mini.

Cena: 39 zł dostępna  >>TUTAJ<<

Moim zdaniem cienie z pewnością mogą konkurować ze Sleekiem.
Kosmetyki Deni Carte odkryłam niedawno, ale z czystym sumieniem polecam. 

Tak wygląda makijaż zmalowany za pomocą Paletki Hidden Charm:




Znacie? Lubicie?

Pozdrawiam 
Sabina



 

27 komentarzy:

  1. Śliczna paleta . Dobra kolorystyka , uwielbiam odcienie turkusu ,brązu i fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna ta paletka, świetne kolory ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale wygląda całkiem ciekawie. A i cena niedroga, nic tylko brać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, jaka piękna kreska <3 poziom iście mistrzowski ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna paletka , śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam firmy, ale cienie wyglądają ciekawie, zwłaszcza te dwa najjaśniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cienie wyglądają wspaniale! na stoisku muszę pomacać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kolorystyka. Posiadam pojedyncze cienie tej firmy i przyznam, że paletka cały czas kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. UU nie wiedziałam, ż emają w sprzedaży paletki ;) Całkiem przyjemne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten fiolet już za mną chodzi;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ma świetne te kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kolorystyka. nie mam nic z tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam paletki od Deni Carte! U mnie możesz podejrzeć ich pędzelki! Zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta paletka, kolorki dość uniwersalne :) Z deni carte znam tylko pędzle, które wygrałam, ale paletka mnie zaciekawiła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam( to znaczy teraz już chyba mogę powiedzieć, że znam?:P) i lubię, ale u Ciebie :) Ja bym się chyba nie odnalazła w tych kolorach, podziwiać jestem chętna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Firmę znam, paletki jednak nie. Co do kolorów a w szczególności makijażu to prezentuje się bardzo ładnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widze cos z tej firmy, ale bardzo mi sie podobaja kolory i makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie znam, ale kolorki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny dobór kolorów. Jakby jeszcze wszystkie były matowe to byłaby to dla mnie paletka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna kolorystyka paletki :) chyba się na nią skusze :D chociaż narzeczony mnie pewnie z domu wyrzuci jak jeszcze jedną przyniosę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolory naprawdę bardzo piękne i intensywne, idealnie nadałaby się do bardziej odważnych i kreatywnych makijaży:) Kusi XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieczęsto się zdarza, że wszystkie odcienie w palecie mi się podobają... Chyba ją kupię, bo i tak szukam jakiejś palety, pojedyncze cienie zaczynają mnie męczyć i zajmują mnóstwo miejsca...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej, ta paletka jest cudna, a ta pigmentacja!!! Chyba już wiem, w co muszę zainwestować :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz, sprawia mi to wielką radość.
Chętnie zajrzę do każdego, kto pozostawi po sobie ślad np w postaci komentarza:) Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem:)