TAG: 50 faktów o mnie... Part 2



Hello Beauties:)


Dziś przybliżę Wam troszkę osobę jednej z moich sióstr.
Na tapecie co nie co o Monice.  
Oczywiście wszystkie fakty zostały spisane przez nią:)


1.Jestem bardzo gadatliwą osobą.
2.Jestem bardzo wstydliwa wśród nieznajomych.
3.Mam tatuaż, który ma dla mnie ogromne znaczenie. Jest TYLKO mój:) Do tej pory rozkminiły to tylko dwie osoby!
4.Jako dziecko byłam grzeczna. A teraz? ]:-> Nadrabiam.
5.Bardzo szybko się denerwuję.
6.Nie lubię jak ktoś próbuje za mnie decydować, często wymiękam, niestety..
7.Ciężko mnie zrozumieć.
8.Lubię marudzić.
9.Jestem uparta, bardzo, bardzo! Po tacie:D
10. Uwielbiam dancehall. Sean Paul to mój Guru:)
11.Uwielbiam być doceniana!
12.Często zdarza mi się powiedzieć "o jedno słowo za dużo" , których żałuję.
13.Jestem zapominalska.
14.Lubię "normalność". W tych czasach ciężko, dlatego cenię to u innych osób.
15.Jestem strasznie krytyczna wobec siebie.
16. Zaliczam "wtopę za wtopą" -.-
17.Nienawidzę kiedy ktoś nieznajomy narusza moją "przestrzeń osobista" !
18. Pracuję w branży kosmetycznej, choć niewiele mnie z tym łączy:) Tyle co każdą kobietę:P 
19.Wszystko robię na ostatnią chwilę. Chociaż walczę z tym:D
20.Mam bzika na punkcie białych butów:))
21.Boję się ciemności:( Od dziecka do teraz.
22.Nie umiem pływać xD Nie zamierzam się nauczyć;)
23.Jestem bardzo sentymentalna.
24.Nie lubię kawy! Nigdy jej nie piłam
25.Mój ulubiony smak napoju to jabłko- wiśnia.
26.Jestem zołzą i złośnicą. -.-
27.Jestem pracoholiczką
28.Nigdy nie byłam na żadnej diecie
29.Jestem niecierpliwa, muszę mieć już, teraz!
30.Muszę mieć z góry wszystko zaplanowane.
31.Cierpię na mizofonię..;/ Męczące.
32.Nie cierpię widoku krwi!
33.Lubię od dziecka piłkę nożną. ^^
34.Uwielbiam Zakopane..
35.Nie mogę znieść poniżania osób słabszych.
36.Uwielbiam się przytulać, tak po prostu.
37.Nie lubię, gdy ktoś miesza się w moje sprawy.
38.Uwielbiam "babskie" wypady.
39.Jestem bardzo pamiętliwa., a przy tym mściwa.
40.Kocham aktywność fizyczną!!!
41.Lubię sprzątać.
42.W dzieciństwie byłam uzdolniona plastycznie, łączyłam z tym przyszłość. Nie udało się..
43.Uwielbiam malować paznokcie!
44.Lubię patrzeć na zadbane kobiety:)
45.Lubię zapach benzyny :PP
46.Uwielbiam jeść!
47.Nie lubię kabaretów.
48.Przy śmianiu się, piszczę:P
49.Zajmuje sie hobbistycznie foto modelingiem
50.Po prostu jestem WYJĄTKOWA:D 


Bez zbędnego rozpisywania się, zwięźle i na temat:)


Pozdrawiam 
Sabina:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy komentarz, sprawia mi to wielką radość.
Chętnie zajrzę do każdego, kto pozostawi po sobie ślad np w postaci komentarza:) Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem:)