TAG: 50 faktów o mnie...




Hello Beauties:)


Ponieważ jest to pierwsza notka, chciałabym Wam nieco przybliżyć swoją jak i moich sióstr osobę.
Korzystając z faktu iż powyższy Tag zaskarbił sobie przychylność wielu blogerek same postanowiłyśmy uchylić rąbka tajemnicy na swój temat.
Na pierwszy ogień parę słów o mnie czyli głównym recenzencie:P





1. Nienawidzę dzwonić i rozmawiać przez telefon z nieznajomymi.
2. Z reguły jestem nieśmiała zwłaszcza wśród nieznajomych.
3. Nie posiadam prawa jazdy, szczerze nie widzę siebie za kółkiem.
4. Nie lubię kotów.
5. Mam słomiany zapał. Mam nadzieję, że uda mi się systematycznie dodawać tu notki:)
6. W przyszłości chciałabym otworzyć własny salon.
7. Nie umiem chodzić w butach na obcasie:D
8. Uwielbiam oglądać seriale od kryminalnych np. CSI, NCIS, Kości po wszelakie o duchach np zaklinacz dusz czy medycznych np ostry dyżur oraz lubię słuchać muzyki.
9. Podobają mi się tatuaże, sama posiadam jeden i na pewno wytatuuje coś jeszcze.
10.Jestem baaardzo wrażliwa i łatwo się wzruszam.
11.Może to dziwne ale nie przełknę lekarstwa w postaci tabletki, kapsułki, pigułki... Jak mam zażyć strasznie się męczę a i tak lekarstwo ląduje pod tłuczkiem;/
12.Mam chorobę lokomocyjną. Droga dłuższa niż 1-2h to dla mnie męczarnia. Wolę podróż pociągiem.
13.Uwielbiam zasypiać podczas słuchania muzyki albo przy szumie wiatraka w lecie bądź farelki w zimie:D
14.Urodziny i imieniny mam jednego dnia w dodatku jest to 5.12 więc dzień przed mikołajem. Bardzo ubolewam nad tym faktem ponieważ dostaję tylko jeden prezent:(
15.Bardzo lubię obdarowywać i być obdarowywana:))
16.Uwielbiam święta Bożego Narodzenia, jesienne i zimowe wieczory, ale zimna samego w sobie nienawidzę:D
17.Jestem totalnym zmarzluchem:D
18.Nie znoszę zapachu mielonej kawy.
19.Tym samym raczej kawy nie pijam. Może raz od święta zdarzy mi się.
20.Raz w życiu zafarbowałam spód włosów na czarno (naturalny kolor to blond). Rodzice nie pozwolili mi nigdy farbować włosów i jestem im bardzo wdzięczna, nie muszę męczyć się z odrostami, wydawać kasy na farby i przede wszystkim niszczyć włosów.
21.Mam mega rzadkie włosy (po tacie). Dosłownie piórka i często wyzwaniem dla fryzjerki jest jakkolwiek je spiąć np na wesele:D
22.Na uroczystość jaką właśnie jest wesele zawsze spinam włosy. Poza tym loki czy fale nigdy na nich nie przetrwają;/
23.Jak byłam młodsza miałam bzika na punkcie koloru niebieskiego. Na szczęście mi to minęło:)
24.Jestem straszną marudą.
25.Nienawidzę prostactwa, chamstwa, ludzi znęcających się nad zwierzętami.
26.Jestem baardzo niecierpliwa, nienawidzę czekać w kolejce np na wizytę u lekarza.
27.Marzy mi się podróż do Australii (plaża Bondi, Sydney), USA.
28.Nałogowo używam np podczas pisania, emotek wszelkiego rodzaju(no bo jak inaczej wyrazić emocje?:D)
29.Denerwuje mnie gdy jest paskudna pogoda, ja wyprostuje włosy zaś po wyjściu na dwór każdy wykręca się w inną stronę.
30.Nie mam za grosz orientacji w terenie. Wstyd się przyznać ale raz jak szłam do pracy wczesnym rankiem gdzie było jeszcze ciemno stanęłam na rynku w Krakowie i nie wiedziałam w którą stronę iść xD
31.Pierwszą paletę cieni dostałam na 17ste urodziny od swojego teraz już męża:)
32.Jestem a sportowa:P Gdy znajomi zbierają się aby zagrać w siatkówkę zawsze znajdę jakąś wymówkę.
33.Uwielbiam chodzić w koszulkach mojego męża i w jego bluzach.
34.Jestem bardzo sentymentalna, ciężko rozstać mi się z ubraniami:P dlatego mąż wyrzuca większość rzeczy:) bądź gdy dostane jakiś kosmetyk z wyższej półki żal mi Go zużyć:D
35.Jestem leniwa ale czasami uda mi się zmusić np do sprzątania:)
36.Jakiś czas temu nie lubiłam wody niegazowanej (smakuje jak kranówa), teraz wypijam ją butelkami:D
37.Jestem strasznym śpiochem.
38.Po kłótni zawsze pierwsza wyciągam rękę na zgodę (bez znaczenia czy racja była po mojej stronie bądź nie)
39.Nie podobają mi się moje paznokcie. Ciężko nadać im odpowiedni kształt.
40.Odkąd pamiętam miałam krótkie włosy ponieważ rodzice zawsze twierdzili, że im krótsze będą tym gęściejsze. Guzik prawda dlatego od 4ech lat mam długie:P
41.Lubię wszelakiego rodzaju kosmetyki ale ciężko jest mi je zużyć do końca dlatego do tego zadania angażuje siostry i mamę:)
42.Lubię mocne makijaże i takie noszę na co dzień do ludzi. Gdy wiem, że cały dzień spędzę w domu i nie spodziewam się żadnych gości nie maluje się. Full natural (w ostateczności wy tuszuje rzęsy)
43.Podobają mi się niebieskie oczy, sama mam zielone dlatego zakupiłam soczewki, których nie potrafię założyć. Udało mi się może kilka razy.
44.Kocham oglądać filmy najbardziej sci fiction. Mój ulubieniec to Iron men i oczywiście Robert Downey Jr:D
45.Raczej jestem domatorką. Zamiast imprez w klubach wybieram relaks w domu. Z drugiej strony nie jest tak, że na żaden wypad nie dam się namówić:)
46.Nie słucham muzyki idąc ulicą, stało się tak od momentu jak weszłam pod koła auta nie rozglądając się dookoła. Na szczęście kierowca był bardziej rozgarnięty i nic mi się nie stało.
47.Nie potrafię gotować:D
48.Boję się dentysty. Wszystko zaczęło się od usunięcia zęba a skończyło na operacji usunięcia ropnia pod żuchwą;/
49.Ciężko u mnie z podejmowaniem decyzji. Najczęściej muszę naradzić się z mężem nawet jeżeli sprawa jest tak błaha jak wybranie jakiegoś dania gdy jemy na mieście (co Go bardzo irytuje)
50.Nie lubię oglądać niemieckich czy francuskich filmów:))


Mam ogromną nadzieję, że nikogo nie zanudziłam. 
W kolejnych notkach co nie co o moich siostrach, współautorkach bloga:)

Pozdrawiam
Sabina

2 komentarze:

  1. nie ma rzeczy, której bym nie wiedziała o Tobie Kochana! <3 buziaki i powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz, sprawia mi to wielką radość.
Chętnie zajrzę do każdego, kto pozostawi po sobie ślad np w postaci komentarza:) Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem:)