TAG: 50 faktów o mnie... Part 3



Hello Beauties:)


Dziś przybywam z 3 i ostatnią odpowiedzią na ten TAG. Mam nadzieję, że w jakimś stopniu dałyśmy się poznać. Obiecuję, że nie będzie już przynudzania:) W kolejnej notce postaram się dodać coś co bardziej Was zainteresuje:) Oto co nie co na temat Ewy.


1. Lubię małe dzieci tak do 3 lat. :) Później zaczynają mówić, a co za tym idzie zadawać milion pytań...  krzyczeć... a ja tego nie trawię :D 
2. Mam bzika na punkcie konkursów. Często coś wygrywam, przez co się nakręcam i szperam po internecie.
3. Nie lubię rozdań na blogach, bardzo mnie to irytuje.
4. Lubię robić to na co mam ochotę, nie znoszę jak mną ktoś dyryguje. Zawsze wtedy robię na przekór, aby kogoś zdenerwować.
5. Mam 20 lat, a huśtam się na huśtawce dzień w dzień po kilka godzin słuchając muzyki... x.O
6. Uwielbiam robić paznokcie żelowe itp. Jestem samoukiem, ale mam w planach wybrać się na kursy. Ciągle szukam czegoś dobrego (szkoda mi kasy na coś co już umiem).
7. Odchudzałam się od maja do lipca. Przez perypetie zdrowotne wszystko zaniedbałam i nie mam motywacji. Szybko z czegoś rezygnuję ;/
8. Uwielbiam robić mojemu chłopakowi śniadanka, prać mu i prasować. Dosłownie się przy tym spełniam. Nie znoszę odpowiedzi na pytanie co byś zjadł?" "Nie wiem, Obojętne :) ". Wrrr... Lubię robić kanapki, musi być kolorowo :)
9. Jak się za coś zabieram to robię to bardzo starannie i dokładnie (dopóki ktoś mi nie przerwie).
10. Nie zdałam matury za pierwszym razem, ale na sierpniowej poprawce się udało :) ( majca -.-)
11. Nie znoszę egoistów, chociaż sama czasami się tak zachowuje.
12. Jak sama sobie coś zaplanuje (jeśli dotyczy to prac domowych) , to ze wszystkim się wyrobię. Jeśli ktoś za mnie to zaplanuje, to zawsze mi się nie chce.
13. Jak wkręcę się w czytanie bądź oglądanie filmów, to mogę to robić cały dzień.
14. Od małego dzieciaka uwielbiałam bawić się samochodami. Uwielbiam gry PC wszelakiego rodzaju wyścigi. Najbardziej Need for speed. A także strzelanki takie jak Far Cry. Wszyscy się śmieją, że potrafię z moim chłopakiem 24h grać na kompie w takie gry :)
15. Co do komputera i gier... od 10 lat gram w Stronghold Crusader. Przeszłam to już chyba ze 3 razy... ale jak złapię zajawkę to gram od nowa :)
16. Zawsze jak sobie coś zaplanuję, to z reguły nic z tego nie wychodzi ;/ Tak więc staram się działać spontanicznie, na tyle na ile tylko mogę. Nie lubię rutyny... choć ta często mnie dopada.
17. Denerwują mnie moje włosy. Chcę je zapuścić, a mam wrażenie, że w ogóle mi nie rosną... :[
18. Nie cierpię moich piegów! Gdybym miała kasy jak lodu wsio bym usunęła!
19. Zawsze w lecie jestem czarna jak murzyn :) Uwielbiam swoją karnacje, nie trzeba dużo słonka i od razu mnie łapie ;) Nie uznaję solarium... Chyba, że w zimie przed jakąs ważną imprezą (czyt. studniówka, sylwester, wesele itp.)
20. Mieszkam od 20 lat w pokoju z moją 22-letnią siostrą... TRAGEDIA. Nie mogę się doczekać kiedy w końcu wyremontujemy osobno pokoje... Ciągle się kłócimy, głównie o nieporządek, który robimy sobie nawzajem...
21. Lubię mieć porządek, chciałabym mieć każdą półeczkę na innego rodzaju ciuch. Ale z racji tego, iż nie mieszkam sama w pokoju nie mogę sobie na to pozwolić... Bardzo mnie to dobija, bo zawsze jak mam zapał do posprzątania (w końcu) i poukładania sobie tak jak chcę... to z racji tego, iż brak mi miejsca zapał szybko mija ;/
22. Nie lubię pisać smsów.. Kiedyś mogłabym ich pisać tysiące. Ale nastała era facebooka i po prostu mi sie nie chcę. Wolę do kogoś zadzwonić i przekazać szybko informacje :)
23. Uwielbiam piwo :P Wiem, bandzioszek rośnie.. No ale Somersby jest silniejsze ode mnie :) Za to wódki nie lubię... fuj na sam zapach robi mi się niedobrze..
24. Kocham horrory ;D nie te pseudo krwawe obrzydliwe komedie, tylko konkretne psychologiczne, które ryją berecik :) Później boję się zejść piętro niżej do łazienki. Chyba, że przed drzwiami leży mój pies, wtedy skupiam uwagę na nim :P
25. Denerwuje mnie mój duży tyłek, chciałabym mieć wyrzeźbione ciało... ale jestem leniwa ;P
26. Uwielbiam Boże Narodzenie!! Najbardziej ze wszystkich świąt!! Śnieg, który iskrzy się pod latarniami i ten klimat. Kupowanie prezentów sprawia mi niesamowitą radość. Później trochę boli mnie portfel... ale lubię sprawiać wszystkim niespodzianki.
27. Nie lubię, gdy ktoś kupuje mi coś na urodziny i pyta co chcę dostać... Ja kocham niespodzianki, a wtedy nici z prezentu niespodziewajki...
28. Śmieję się, że jestem Pani Jesień, mam strasznie wredny humor... Jak kogoś bliżej znam to jestem dla tej osoby nieznośna :P Mimo tego, iż chciałabym być miła :)
28. Często jak mi się coś podoba, to z zazdrości powiem iż mi się nie podoba :P Nie wiem dlaczego, ale właśnie tak jest. :P (chociaż nie zawsze... Jak coś mi się NAPRAWDĘ spodoba, to tego nie ukrywam :) )
29. Chciałabym wygrać w totolotka i otworzyć wielkie NAIL SPA, salony kosmetyczne, kupić mojemu chłopakowi samochód i wybudować piękne domy sobie i rodzicom :D... może siostrom bym coś odpaliła... ;D Często snuję plany jakby to było gdyby...
30. Strasznie przywiązuję się do rzeczy, zwierząt i ludzi. Jestem niesamowicie sentymentalna i jestem tzw. Chomikiem... Potrafię ryczeć za kimś kogo praktycznie nie znałam. Śluby, pogrzeby i wszelkiego rodzaju zdarzenia doprowadzają mnie do łez... A co do chomika, chomikuje wszystko i ciężko później mi się pozbyć zbędnych rzeczy.
31. Nie lubię być daleko od rodziców... jestem takim "maminsynkiem" :D
32. Jestem gadżeciarą, lubię mieć dużo rzeczy i często tak jest że ich nawet nie używam... Jak to mówią jak pies ogrodnika sama nie wezmę, ale innemu też nie dam :)
33. Nie lubię robić sobie długów, ani jak ktoś robi sobie u mnie długi, bo nie lubię się później o to upominać. No ale cóż mus to mus :D
34. Jestem krótkowidzem, powinnam nosić okulary ale rzadko je noszę przez co wzrok mam coraz gorszy... Ale mnie nie przegadasz.
35. Mam trudny charakter, jak sobie coś ubzduram to ciężko, żeby ktoś wpłynął na moje zdanie. Przez to kłócę się z moim chłopakiem o pierdołki :) Oboje jesteśmy nieustępliwi.
36. Nie lubię się kłócić (chyba, że ktoś mnie już bardzo zdenerwuje), wolę często nic nie mówić niż w nerwach powiedzieć za dużo... Nie trawię ludzi, którzy nie mają szacunku dla starszych. Jak słyszę "moi starzy" itp. to mnie trafia jasna... ciasna.
37. Dużo przeklinam, brzydki nawyk, wiem. Ale nie robię tego przy ludziach, których mało znam... Staram się ograniczać, choć nie zawsze mi to wychodzi ;/
38. Nienawidzę ludzi, którzy znęcają się nad zwierzętami! Chętnie zrobiłabym im to samo co oni robią biednym zwierzątkom! TĘPIĆ!
39.Nie umiem chodzić w butach na obcasach... Uwielbiam szpilki! Są piękne! Ale drażni mnie to że nie umiem w nich chodzić... Kilka kupiłam i nigdy w nich nie wyszłam bo zaraz bolą mnie nogi :(
40. Mam manię pełnych godzin. Jak z kimś mi się fajnie rozmawia i już mam kończyć to nie skończę dopóki nie wybije pełna godzina. Musi być albo 8.00, Albo 8.45 , albo 8.30 . Gdyby była 8.33 to nie zeszłabym z czata. Nie wiem czemu xD
41. Nie lubię jak ktoś robi podstawowe błędy ortograficzne "ktury,moszna" itp. o.O.. w szkole uwielbiałam dyktanda :) Studiowałam nawet słownik ortograficzny do konkursu. Niestety nie udało się zając żadnego miejsca, ale za to teraz nie robię błędów :)
42. Zajmuje się paznokciami, a sama nie lubię nosić długich pazurków. Kiedyś owszem lubiłam, miałam mniej obowiązków itd. Ale teraz w wielu czynnościach mi po prostu przeszkadzają, więc skracam je do optymalnej długości :)
43. Nie lubię malować się cieniami, chyba że cielistymi. Zawsze stosuję tusz i eyeliner. Nie pokazałabym się na ulicy bez makijażu... Bo jestem brzydok :D
44. Uważam, że jestem strasznie niefotogeniczna. Nie lubię jak ktoś mi robi zdjęcia, chyba że robi to z zaskoczenia lub kiedy jestem ładnie ubrana i wymalowana i czuję się dobrze we własnym ciele :)
45. Chciałabym mieć dużo ciuchów, ale mam za mało szafek .. :( przez to co miesiąc muszę robić w nich porządki :( (nie zawsze to wychodzi :D)
46. Uwielbiam kolczyki i bransoletki!! Wisiorków nie zdzierżę...
47. Mam fioła na punkcie mycia rąk. Potrafię myć ręce 20 razy dziennie. Strasznie się brzydzę dotknąć czegokolwiek jeśli chodzi o jedzenie nieumytymi rękoma.
48. Jak byłam mała to kochałam się w moim kuzynie ;D
49. Jestem chyba uzależniona od chipsów. Chociaż mi szkodzą, to jakiś czas nie zjem, a później bym ciągle mogła je jeść... Blee... brzydki nawyk.
50. Jestem bardzo mściwa... i wrażliwa na krzywdę innych. Nie dałabym skrzywdzić nikogo z mojej rodziny !

Do następnego:)

Pozdrawiam
Sabina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy komentarz, sprawia mi to wielką radość.
Chętnie zajrzę do każdego, kto pozostawi po sobie ślad np w postaci komentarza:) Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem:)