Make up: Fall in love



Hello Beauties:)!

Od dziennych po wieczorowe klasyki. Dzisiejszy makijaż zmalowałam juz jakiś czas temu i leżał sobię zapomniany. Chciałam aby ujrzał światło dzienne dlatego postanowiłam go opublikować.To malunek jeszcze z serii gdzie zdjęcia wykonywałam telefonem dlatego wybaczcie tło ;)




















Tutaj chyba lepiej z ustami nude :D Wiem kozacka koszulka :) Uwielbiam chodzić w koszulkach męża, tym bardziej, że jestem bardzo szeroka :)) Mam kilkadziesiąt postów w przód, jednak teraz będę stawiać na lepszej jakości zdjęcia :P


Co sądzicie?



Pozdrawiam
Sabina

46 komentarzy:

  1. piękna, idealnie równa kreska.. no i ta pomadka w fuksji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się dolna kreska, świetnie to wygląda skomponowane razem. Ja bym nie wpadła na takie połączenie, dlatego lubię Cię "podglądać" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lubie w makijazu, możliwość bez inwazyjnego eksperymentowania ;D

      Usuń
  3. Ładny makijaż :) Lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny jest! Aż samej mnie sie chce tak pomalować <3

    OdpowiedzUsuń
  5. w obu wersjach szminki Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne oko, w moim stylu kochana!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajnie, ze trafiłam w Twoje upodobania :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Hahahahah ale dowaliłas do pieca :D to makijaz z poczatkow ciazy :D czyli jakies 16 kg temu xD

      Usuń
  8. nowy wystrój strony bardzo łądny :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co ja bym dała, żeby umieć zrobić taką śliczną kreskę :) Podobają mi się też usta "nude" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem lepiej z wyrazistymi ustami. Ale ja jestem na nie, wyglądasz na bardzo zmęczoną w tym makijażu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, pierwszy trymestr nie był dla mnie łaskawy ;))

      Usuń
  11. Bardzo ładnie, ja niestety nie potrafię zrobić tak pięknej kreski ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten z ustami nude w moim guście, pięknie malujesz zawsze oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny makijaż i śliczne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta fuksjowa pomadka i świetna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś moją inspiracją na kolejną imprezę. Tylko wiadomo, u mnie ten make-up tak fajnie nie wyjdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Fuksja mi się bardzo podoba, lubię takie kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co ty masz na lini wodnej! Gadaj szybko! :D Makijaż zakochany jak Twoje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na linii mam Nyx Jumbo pencil w odcieniu Gold :D

      Usuń
  18. Bardzo fajny na co dzień :)
    Kreska prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny makijaż:) szkoda, że przy moich cienio-dołach pod oczami nie mogę tak mocno podkreślac dolnej powieki:(

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba bedzie synek.. bo mamusia wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz, sprawia mi to wielką radość.
Chętnie zajrzę do każdego, kto pozostawi po sobie ślad np w postaci komentarza:) Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem:)