Make up: Missy Elliot

  
Hello Beauties:)

Widzę, że posty makijażowe bardziej do Was przemawiają niż recenzje:D
Dziś prezentuję ostatni makijaż wykonany na projekt u Oktawii;)
Jak w tytule makijaż inspirowany Missy Elliot. Stawia ona na mocne podkreślenie oka i rozświetlenie powieki. Dlatego sama stworzyłam makijaż kierując się tymi zasadami:)

Moja inspiracja:


Moja interpretacja;)


















Twarz
- podkład Photo Finish #020 Rosy Beige Catrice
- puder ryżowy #Paese
- bronzer (puder rozświetlający) #709 Vipera
- rozświetlacz w kremie #Daily Face Glow, Tess Daly Beauty
- puder rozświetlający # 84 Multicolor system, Inglot

Oczy
- baza Kobo
- cień beżowo - złoty #88 eyeshadow metal mania palette
- eyeliner #77 Inglot
- sztuczne rzęsy  Demi Wispes Ardell
- mascara Volume + mascara conditioner #Hean
- korektor pod oczy rozświetlający 8w1 #Light, Eveline

Usta
- szminka #26 Rouge Volupte YSL
- błyszczyk bezbarwny #61Vipera


Wiem, że zdj prawie identyczne ale tylko ten profil jest dla mnie w miarę korzystny;P

Co sądzicie o mojej wersji?;)

Pozdrawiam
Sabina



11 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba ;) Musisz kiedyś zrobić makijaż z ciemniejszym kolorem szminki, ciekawa jestem jakbyś wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się bardzo! świetnie podkreśliłaś oko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i precyzyjnie pomalowane oczka :))
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kreseczka i piękne rozświetlenie! Z rzęsami Demi Wispies wyszedł spektakularny efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie w nim wyglądasz :) pasuje ci

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie :) taki bardzo olśniewający

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty jesteś śliczna! Bardzo mi się podobasz w takim makijażu i lokach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż i włosy genialny!
    Jeżeli chciałabyś wygrać niespodziewaną paczuszkę świąteczną,to zapraszam serdecznie do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuję dziewczyny! Jest mi niezmiernie miło;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz piękne oczka :) Super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz, sprawia mi to wielką radość.
Chętnie zajrzę do każdego, kto pozostawi po sobie ślad np w postaci komentarza:) Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem:)