Na tapecie: Puder ryżowy Paese.

 

Hello beauties:)

Tak jak w tytule mój ulubieniec ostatnich dwóch lat...


Paese, Puder ryżowy

Puder absorbuje nadmiar sebum. Produkt jest niezwykle lekki, jedwabisty i łatwy w aplikacji, daje miłe uczucie na skórze. Idealny jako ostatni etap makijażu. Polecany szczególnie do cery mieszanej, tłustej, skłonnej do wyprysków. Może być stosowany na całej twarzy lub jedynie wybrane jej partie. Biały kolor pudru po nałożeniu na twarz staje się całkowicie transparentny.

Skład:ORYZASATIVA (RICE) POWDER, MAGNESIUM STEARATE, PERFUM, PHENOXYETHANOL, ETHYLEXYLGLYCERIN.

 


Moja opinia:
Mój KWC. Na chwile obecną nie wyobrażam sobie zmiany. Używam go oczywiście jako jeden z ostatnich kroków w makijażu. Idealnie matowi, efekt utrzymuje sie przez kilka ładnych godzin. Produkt spełnia wszystkie obietnice producenta. Jest przerażająco biały ale po nałożeniu na skórę staje się transparentny. Nie wpływa na konsystencję nałożonego podkładu. Jedyne co zauważyłam to waży mi troszkę rozświetlacz w kremie. Może dlatego, że ten kosmetyk ma bardziej zwartą i kremową konsystencję niż podkład. 
Z czystym sumieniem polecam, tym bardziej, że w składzie nie widzę talku, który przesuszał by nam cerę.
 Dla porównania przed i po nałożeniu pudru.

 

Jak widać buzia jest zmatowiona, ale kolor podkładu został taki jak przed aplikacją pudru.

Co sądzicie? Miałyście styczność z tym produktem? Dla mnie cudo!:)
Pozdrawiam
Sabina

3 komentarze:

  1. Świetny ten puder, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go mam i też jestem zachwycona :) O wiele lepszy od pudru z Inglota transparentnego. A i przy malowaniu facetów się sprawdza :) /ps..w sprawie niespodzianki - oczywiście, że jeszcze trochę potrzymamy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe post. Przyznam, że zachęcił mnie do nabycia pudru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz, sprawia mi to wielką radość.
Chętnie zajrzę do każdego, kto pozostawi po sobie ślad np w postaci komentarza:) Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem:)