Make up: Lady Gaga



Hello Beauties:)

Przybywam z kolejnym makijażem inspirowanym gwiazdą:)
Na tapecie dziś Lady Gaga:)
W kolejce czeka P!nk i Missy Elliot:)
Wiem, wiem kolejny makijaż, postaram się na dniach wrzucić jakąś stylizację bądź recenzję, aby każdy znalazł coś dla siebie. Ogólnie wraz z koleżanką z bloga http://bluebrush87.blogspot.com/ szykujemy niespodziankę na mikołajki więc stay tuned!:P

Lady Gaga słynie z kontrowersyjnych stylizacji, ja postawiłam na klasykę;) zapraszam do oglądania i wyrażania swojej opinii;)!



Moja interpretacja:)


















Darowałam sobie sztuczne rzęsy, które tak jak widać u Lady Gagi strasznie obciążyły oko;)


Twarz
- podkład Photo Finish #010 Sand Beige Catrice
- puder ryżowy #Paese
- bronzer (puder rozświetlający) #709 Vipera
- rozświetlacz w kremie #Daily Face Glow, Tess Daly Beauty
- puder rozświetlający # 84 Multicolor system, Inglot

Oczy 
- baza Kobo
- cienie ogółem #88 eyeshadow shimmer palette
- eyeliner #77 Inglot
- połówki rzęs Ardell #301
- mascara Volume + mascara conditioner #Hean
- korektor pod oczy rozświetlający 8w1 #Light, Eveline
- biała kredka avon

Usta
- szminka #LSS 509 Narcissus NYX


Pozdrawiam
Sabina:)

8 komentarzy:

  1. Ślicznie :) Nie sądziłam,że Lady Gaga może mieć normalne makijaże :) Twój jest o niebo ładniejszy, u niej te rzęsy są chyba krzywo przyklejone, albo faktycznie są takie ciężkie :) Aaaa..będzie się działo na naszych blogach w Mikołajki :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda :) i jestem ciekawa tej waszej niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. slicZNie Ci w tym makijazu..wygladasz subtelnie i z blaskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie , makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie, cienie bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz, sprawia mi to wielką radość.
Chętnie zajrzę do każdego, kto pozostawi po sobie ślad np w postaci komentarza:) Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem:)