Make Up: St. Andrew's night;)



Hello beauties:)

Dziś przybywam z makijażem na Andrzejki. Co prawda w taką noc można poszaleć, aczkolwiek przygotowałam makijaż, który myślę, zadowoli fanki makijażu "bez przesady";) Ja zaliczam się do drugiej grupy, lubię mocny wyrazisty look z dużą ilością błysku:) Tak więc takowy również znajdzie się w moich propozycjach:) Nie mogę doczekać się jutra gdzie zaszaleje przy imprezowych makijażach:D Klientki napewno będą zadowolone a fotorelacja na 100% pojawi się na blogu:D

Tak prezentuję sie makijażyk:)




 Standardowa kreska, której nie może u mnie zabraknąć. Fiolety świetnie podbijają kolor zielonej tęczówki, dlatego najczęściej gości na moich powiekach;)

Twarz
- podkład Photo Finish #020 Rosy Beige Catrice
- puder ryżowy #Paese
- bronzer YSL #3
- rozświetlacz w kremie #Daily Face Glow, Tess Daly Beauty
- puder rozświetlający # 84 Multicolor system, Inglot

Oczy
- baza Kobo
- cień fioletowy #656 Paletka Curacao Sleek
- jasny cień #88 warm Palette Coastal Scents
- cień w kremie (mus) #305 Mineral Dream Cream Vipera 
- eyeliner #77 Inglot
- sztuczne rzęsy  #301 Ardell
- mascara 2000 Calorie #Max Factor
- korektor pod oczy rozświetlający 8w1 #Light, Eveline

Usta
- błyszczyk bezbarwny #61Vipera



Pozdrawiam
Sabina

6 komentarzy:

  1. Super post :3
    Poklikasz u nas w linki przy ostatnim poście ? To dla nas bardzo ważne ;**
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rzęsy wyglądają fanatycznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny fiolet! Aż pozazdrościłam, bo przez to że jestem chora, to od kilku dni się nie malowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny śliczna kreska :) świetnie wygląda połączenie fioletu z bielą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz, sprawia mi to wielką radość.
Chętnie zajrzę do każdego, kto pozostawi po sobie ślad np w postaci komentarza:) Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem:)