Make Up: Mistrzostwa Makijaż Fashion



Hello Beauties:)

Jakiś czas temu postanowiłam spróbować swoich sił w konkursie, który został określony mianem Ogólnopolskich Mistrzostw Makijażu Fashion. Niestety regulamin był tak ułożony, że organizatorzy sami nie przestrzegali go publikując prace, które się zakwalifikowały. Nie pisze tego ze złości, chociaż żal mam, ponieważ moja praca została odrzucona... ba nawet nikt jej nie widział. Okazało się, że e-mail dotarł ale załączniki się nie otwierają. No cóż... Wystarczyło dać jakikolwiek znak, bądź e-mail, że coś jest nie tak. Jednak żyłam ze świadomością, że wszystko ok i z nie cierpliwością wyczekiwałam publikacji prac w tym mojej. Niestety się nie doczekałam. Także, praca nie tylko moja ale i fryzjerki oraz fotografa poszła na marne -.- W ramach rekompensaty jury pokusiło się jednak o wystawienie opinii na jej temat. Nie będę publikować tu opisów ponieważ (co mnie mile zaskoczyło), nie było to jedno zdanie a cała wyprawka na temat każdego szczegółu makijażu. Napiszę tylko, że praca została pozytywnie przyjęta. Zdarzyło się kilka błędów i nie dociągnięć jeśli chodzi nie tyle stricte o interpretacje a o to, że czegoś jest za dużo albo źle umiejscowione. Najbardziej ucieszył mnie fakt, że każdy element makijażu zdaniem profesjonalistów jest bardzo dobrze wykonany technicznie, każda kreska niemal perfekcyjnie, cieniowanie, dobór kolorów... no ale cóż z tego. Niestety sprawa ucichła i na tej opinii się skończyło. No cóż najwidoczniej ciężko jest docenić czyjaś pracę -.-


Kilka zdjęć z beckstage:)







  A tak prezentują się zdjęcia;)










Czekam teraz na Waszą opinię co sądzicie na temat mojej pracy?:))

Pozdrawiam
Sabina

21 komentarzy:

  1. Podoba mi się twoja praca jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca i te szczegóły <3 Jesteś niesamowicie utalentowana!!! Jestem zauroczona makijażem i całościowym lookiem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo bardzo mi miło;) takie słowa napędzają do dalszej pracy:) Dziękuje i pozdrawiam

      Usuń
  3. Praca jest świetna, naprawdę dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciesze się, że przypadła do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobra praca Oczywiście obserwuje
    Zapraszam do mnie
    http://thekatharinaa.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje jest mi bardzo milo:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie! Sama chciałabym mieć taki make up :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie można być lepszym od jury, i może dlatego nie wzięli tej pracy pod uwagę ;) Fakt, faktem, że mogli jakoś poinformować, że dostali niekompletny mail :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajjj dziękuje:** no coż już nie chce myśleć o tej sprawie -.-

      Usuń
  9. Piekny makijaż i super pomysł! Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę pięknie ci wyszło :) zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie , podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, jestem pod wrażeniem :)

    obserwuję i pozdrawiam :)

    / mjsmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz, sprawia mi to wielką radość.
Chętnie zajrzę do każdego, kto pozostawi po sobie ślad np w postaci komentarza:) Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem:)