Make Up: smokey plump MOJA metamorfoza



Hello Beauties!:)

Dziś post extream. Dlaczego? A no pokaże się Wam bez grama makijażu :D Ogólnie nie sądzę, żebym wyglądała bardzo masakrycznie, aczkolwiek... zawsze jak gdzies wychodzę to musze wy tuszować rzęsy i podkreślić brwi. Mogę nawet odpuścić sobie podkład. Jak same zobaczycie mam jasną oprawę oczu, co za tym idzie rzęs wgl nie widać, brwi jakoś się tam przebijają, ale też w minimalnym stopniu. Mam zaczerwienione oczy, zazwyczaj najbardziej zewnętrzny kącik. Nie, nie są podrażnione, po prostu tak mam :D Paradoks jest taki, że czasami to zaczerwienienie praktycznie jest nie widoczne, a czasami wyglądam jakbym tarła gałki przez cały dzień.

Ogólnie na tapecie dziś makijaż wieczorowy. Takie mocne looki lubię, mogłabym w nich chodzić nawet na co dzień :D Wiem to była by przesada aczkolwiek ten typ tak ma :D 

Więc... tak prezentuję się bez makijażu:




Zawsze się zastanawiałam dlaczego na zdj "przed" modelki są smutne i takie... bez życia.
Ale teraz rozumiem :D z czego tu się cieszyć? xD Próbowałam się uśmiechać szerzej ale na każdym zdjęciu wyglądałam jak szajbus :D 

P.S nie ma na zdj ani grama photoshopa, tak więc jak widzicie na cere nie mam co narzekać, tylko te nieszczęsne rzęsy :D W ogóle ich nie ma! :O :D

Tak prezentuje się makijaż oczu i moja facjata PO :D












Na zdjęciach mogę wyglądać jakbym nałożyła na usta podkład, jednak lampa jeszcze bardziej rozbieliła pomadkę w płynie. W rzeczywistości jest ona nieco bardziej brzoskwiniowa.


A tu wersja z mocniejszymi ustami, jednak średnio w niej wyglądam. I jeszcze ta mina...

No nic na koniec oko "na żywo" 











Jak tak patrzę to chyba jakoś wybitnie makijaż mnie nie zmienia, aczkolwiek dzięki niemu czuję się znacznie pewniej :D

Lubicie takie metamorfozy?

Odważyłybyście się pokazać w sieci zdjęcie saute?

Pozdrawiam
Sabina

79 komentarzy:

  1. Ślicznie! Masz podobną urodę b/m jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, no różnica kolosalna ! Te różowe mocne usta zdecydowanie na NIE ! już czerwień byłaby lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się podobasz z tymi mocniejszymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś fajnego ;) Dziękuje:*

      Usuń
  4. Ja tak mykam na co dzien nie lubie delikatnosci :d wygladasz bajecznie lepiej jasne usta wypadly :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też stawiam na wyrazisty look i mocniej podkreślone oczy. Nie umiem inaczej :P

      Usuń
  5. Kolejny raz chylę czoła i podziwiam zdolności! Przepiękne połączenie kolorów, perfekcyjna kreska i efekt glow <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny raz baaardzo serdecznie dziękuje za tak miłe słowa :****

      Usuń
  6. Ślicznie z bliska wyglądają oczy w tym makijażu i racja makijaż w Twoim wypadku nie robi jakieś ogromnej różnicy bo bardzo ładnie wyglądasz i bez niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuje :* Bez to "strasze" tylko domowników :D

      Usuń
  7. Pięknie wydobyłaś swoją urodę. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh dziękuje, co jak co ale swoją twarz mam opracowaną na dziesiątą stronę :P

      Usuń
  8. Bardzo ładnie. Makijaż zmienia, ale naturalnie też bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to lubie w makijażu :) Możliwość eksperymentowania z własnym wyglądem :))

      Usuń
  9. Pieknie ja się chyba musze wybrac do Ciebie na taką metamorfozę!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Krecha moja zmora, ale juz łatwiej mi ją opanować :D

      Usuń
  11. Pięknie wyglądasz beż makijażu ! Masz piękne duże oczy a ten makijaż dodaje Ci seksapil i drapieżność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gałki oczne mam wielkie, ale drażni mnie powieka, która sie chowa ;/ no nic, trzeba żyć dalej :D

      Usuń
  12. Kochana masz przepiękne oczy! Makeup bardzo udany, zwłaszcza przy delikatnych ustach. Te cudne oczy, dodatkowo podkreślone... hipnotyzują!

    OdpowiedzUsuń
  13. Często chodzę bez makijażu, nawet do pobliskiego sklepu. Bycie brunetką ma swoje zalety w postaci ciemnych rzęs i brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale generalnie u ciebie też jest nieźle, wystarczy trochę tuszu i tyle, bo cera, usta i oczy do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na cere nie mam co narzekać, jestem z niej zadowolona... gdyby nie te piegi ;P

      Usuń
  15. Kochana,dobrze wyglądasz bez makijażu na prawdę :) A już z tym make upem to już bardzo sexy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ale źle sie bez makijażu czuje :P Dzięki:*

      Usuń
  16. Świetny makijaż, ale bardziej podoba mi się wersja z jasnymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odważny makijaż - bardzo mi się podoba, bez niego wyglądasz i tak świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Odważny makijaż - bardzo mi się podoba, bez niego wyglądasz i tak świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!! Uwielbiam mocno i wyraźnie podkreślone oczy ;)

      Usuń
  19. Ja się na instagramie pokazałam w maseczce, w której wyglądam gorzej niż całkiem saute;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w maseczkach wygląda sie komicznie :D moze sama sobie cykne fotke :D

      Usuń
  20. Oko rewelacja, w jaśniejszych ustach wyglądasz młodziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, sama zauważyłam ,że w mocne kolory mnie postarzają :D dlatego zawsze tak sie przed nimi wzbraniałam :D

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Bo makijażem podkreślamy swoje atuty ;P Lubie swoje żabie patrzałki dlatego wychodzą na pierwszy plan :D

      Usuń
  22. Piękny makijaż :) no i oczywiście bardzo pozytywna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdolniacha, znowu zaskakuje pięknymi makijażami :P Co to za święcące cudo na powiece? Ja może też kiedyś odważę się pokazać bez makijażu, choć mam problem z trądzikiem i nie chcę nikogo straszyć :D Ale Ty wyglądasz rewelacyjnie i bez makijażu jak i w. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cudo to jakiś brokat no name :D Teraz taki okres, że wszędzie go upcham, chociaż odrobinkę :P

      Usuń
  24. Ale masz piękne oczy! <3 Moim zdaniem trzeba być bardzo odważnym i pewnym siebie, żeby pokazać swoje zdjęcie bez makijażu, jeśli na co dzień pokazuje się ludziom "w". Tzn. że czujesz się piękna i to jest... piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że wzbraniałam się przed tym no ale cóz, nie od zawsze się człowiek malował. Byłam młodsza chodziłam bez makijażu i ludzie jakoś mnie tolerowali :P Dlaczego teraz miało by być inaczej. Poza tym takie metamorfozy najlepiej pokazują siłę makijażu :) Nie każdy lubi się pokazywać bez więc musiałam namówić samą siebie :D

      Usuń
  25. o kurczę jaki piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ahh dzięki Wam chyba juz nie bd miec żadnych obiekcji przed pokazaniem się bez makijażu publicznie :D

      Usuń
  27. zdjęcia bez make up'u to nie przestępstwo, nie raz pokazuje sie bez make up'u i zazwyczaj nie bardzo przejmuje sie opinią innych bo jesteśmy tylko ludzmi :) przyjemna metamorfoza! Cien we wnetrznym kąciku- super odcień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Broń Boże nie twierdze, że to jakieś przestępstwo, jednak coś w tym jest, że wiele kobiet nie lubi pokazywać się bez makijażu :D Pal licho publicznie, ale boja się, że np ich zdj beda później w jakis durnych memach :D

      Usuń
  28. Ślicznie wyglądasz w tym makijażu, masz piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Powiem tak, wyglądasz super!!! A OCZY MASZ NIESAMOWITE! :)))
    ps. jesli masz ochotę to zapraszam na Świąteczne rozdanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie dwie różne osoby ;-) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pewnie, że bym się odważyła. Już nie raz pokazywałam się na blogu bez makijażu :D
    Z resztą na co dzień maluję się delikatnie, więc prawie nie widać różnicy "przed" i "po" make-upie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczy wyszły pięknie :) Bardziej mi się podoba wersja z tymi "nudnymi" ustami, ten drugi kolor jest już za mocny i gryzie się ze smokey. I bez i z makijażem bardzo ładnie wyglądasz - wersja "bez" jest taka przyjemnie dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) A no tak, takie dziecko :D

      Usuń
  33. Zdecydowanie lżejsze usta, ale makijaż szam w sobie cudny. I masz rewelacyjną cerę. I hasło o byciu smutnym na zdj. przed mnie rozbroiło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) O tak i mam nadzieję, że stan mojej cery po porodzie nie ulegnie zmianie :D

      Usuń
  34. czy z czy bez to i tak śliczna jesteś. Makijaż lepszy z jasniejszymi ustami, ale te ciemne to mają ładny kolor <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak sobie myślę, że wszyscy na zdjęciach przed są smutni bo potem jest większe wow jak na następnym zdjęciu człowiek się uśmiechnie. W magazynach jeszcze jest często tak że te przed mają związane włosy a na zdjęciu po mają busz włosów :]
    W każdym razie cerę masz naprawdę świetną a w makijażu wersja z jasnymi ustami rzeczywiście lepiej Ci pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh coś musi w tym być, wiele osób powtarza, że uśmiech robi więcej niż nie jeden makijaż ;)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz, sprawia mi to wielką radość.
Chętnie zajrzę do każdego, kto pozostawi po sobie ślad np w postaci komentarza:) Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem:)